پشتیبانی محصول

بعد از خرید یک محصول، پشتیبانی محصول مهم‌ترین ویژگی است. هنگامی که دستگاهی خریداری می‌شود ممکن است خریداران سوال‌هایی در ارتباط با محصول برایشان پیش آید. یا ممکن است به هر دلیلی مشکلی برای  محصول پیش آمده باشد. اگر دستگاه شما نیاز به تعمیر دارد و یا اگر فقط می‌خواهید از مشاوره و راهنمایی متخصصین بهره‌مند گردید فقط تلفن را بردارید و با شماره 09123343148 تماس بگیرید.
متخصصین ما با داشتن دانش لازم و همچنین گذراندن دوره های تخصصی پاسخ‌گو شما هستند و پشتیبانی محصول را انجام می‌دهند. پاسخ سوال‌های خود را از یک متخصص بگیرید، تا بتوانید موضوع را به راحتی درک کنید و مسئله برای‌تان قابل فهم باشد. گاه برخی از افراد به جای این که بتوانند پاسخ ما را بدهند و گره‌ای از مشکلات ما را باز کنند، با دادن پاسخ‌های اشتباه و ناقص می‌توانند ما را سردرگم نیز بکنند، پس بهتر است در انتخاب خود برای مشاوره و کمک فرد درستی را انتخاب کنیم.

گارانتی محصولات

پشتیبانی محصول برای تمام محصولات وجود دارد و تمام محصولات AMG دارای گارانتی می‌باشند.
ساکشن روغن برقی دو سال گارانتی تعویض موتور بقیه دستگاه ها چه بادی و برقی یکسال گارانتی طبق ضمانت نامه دارند.
ابتدا باید متذکر شویم تمام موارد مربوط به گارانتی کالا و پشتیبانی محصول را با دقت مطاله نمایید.

  • هر گونه تعمیر توسط اشخاص غیر مجاز موجب ابطال ضمانت‌نامه خواهد شد.
  • ایرادات ناشی از شکستگی، ضربه، تغییر فرم، گرد و خاک، شوک الکتریکی و نفوذ مایعات شامل گارانتی نمی‌باشد.
  • مخدوش بودن شماره سریال دستگاه موجب ابطال ضمانت نامه خواهد شد.
  • ارائه اصل کارت ضمانت جهت استفاده از خدمات گارانتی الزامی می‌باشد.
  • مسئولیت و هزینه حمل دستگاه تا مرکز خدمات به عهده خریدار می‌باشد.
  • کلیه خدمات اضافه شامل گارانتی نمی‌باشد.
  • مخدوش بودن لیبل نقره ای دستگاه آن‌ را از شرایط گارانتی خارج می‌کند.
  • تیرگی فانوس / شیلنگ و اتصالات مصرفی شامل گارانتی نمیشود.
  • ترکیدن فانوس ساکشن بصورت عمودی بعلت بسته نبودن شیر زیر فانوس در زمان تخلیه مخزن اتفاق می افتد! بنابراین شامل گارانتی نمی شود.
  • در صورتی شکست فانوس بصورت نامنظم (رعد و برقی) و یا ترک ترک شدن در جسم طلق ، فانوس شامل تعویض و گارانتی می شود.

ابطال گارانتی

طبق نکات فوق، در صورت بروز هرگونه مشکل بلافاصله با مجموعه AMG تماس گرفته تا راهنمایی لازم توسط متخصص مربوطه جهت رفع مشکل و یا با هماهنگی اعزام متخصص انجام شود.
چرا که تعمیر دستگاه توسط شخص دیگری موجب ابطال گارانتی می سود.

چرا با شرکت تماس بگیریم؟

سرویس و تعمیر یک فرد که دانش و تخصص کافی ندارد می‌تواند به جای تعمیر کردن آسیب بیشتری به دستگاه بزند.
این موضوع می‌تواند بیش از خرابی دستگاه مشکل‌ساز شود.
ممکن است دستگاه ایراد جزئی داشته باشد و متخصصین بتوانند آن را در مدت کوتاهی حل کنند.
هنگامی که فردی بدون تخصص دستگاه را تعمیر می‌کند حتی اگر در خوشبینانه ترین حالت دستگاه را بتواند درست کند، ممکن است به صورت ناشیانه و غیر عمد به سایر قسمت‌های دستگاه صدمه بزند که در چند روز اول متوجه به وجود آمدن مشکلات نشوید اما در آینده مشکلات جدی‌تر برای دستگاه به وجود می‌آورد.
این موضوع می‌تواند زمان زیادی را از متخصصین برای حل مشکل بگیرید و در برخی مواقع دستگاه را به طور کامل از کار می‌اندازد و مصرف کننده نمی‌تواند از آن محصول استفاده کنید.

توصیه ما

توصیه مجموعه AMG به شما این است که در درصورت بروز هر مشکلی یا ایرادی با وجود این‌ که محصول شامل گارانتی نمی باشد، یا مدت گارانتی آن به پایان رسیده است، پشتیبانی محصول مورد نظر را به ما بسپارید و تمام مسائل خود را با متخصصین ما در میان بگذارند تا بتوانید از کمک‌های مشاورین و خدمات AMG که بی دریغ در اختیار افراد قرار می‌گیرد استفاده کنید.